Zapraszamy na

fitness

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Oddzwonimy w przeciągu 24h

lub zadzwoń teraz

ZAJĘCIA fitness

Indoor cycling

Zajęcia polegające na dynamicznej jeździe na specjalnym rowerze Tomahawk. Grupa pedałuje na rowerach stacjonarnych w pozycjach siedzących i stojących w zróżnicowanym tempie i z różnym obciążeniem. Trening łączy w sobie podstawowe ruchy wykonywane przez kolarzy ze świadomym oddychaniem i treningiem układu krążenia. Każda lekcja kończy się chwilą relaksu i rozciąganiem.

AEROBIC STEP

Aerobic Step opiera się na treningu tlenowym przy muzyce, która narzuca tempo z wykorzystaniem stepów. W trakcie wykonywane są dynamiczne ćwiczenia ruchowe jak i siłowe, dodając różne obciążenia. Podczas treningu nie tylko spalamy masę kalorii ale też kształtujemy sylwetkę i wzmacniamy mięśnie. Taka forma aktywności świetnie wpływa na układ oddechowy o krążeniowy jak i nastrój.

forma na start

Forma na start to sposób na nabranie kondycji i wytrzymałości dla osób chcących rozpocząć lub wrócić do aktywności fizycznej, zadbać o prawidłową technikę wykonywania ćwiczeń oraz zadbać o sylwetkę. W tych treningach jesteśmy nastawieni na wzmocnienie ciała, poprawę funkcjonowania układu krążenia, pozbycie się zbędnych kilogramów i ujędrnianie ciała. 

tbc

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Część główną poprzedza intensywna rozgrzewka, również z wykorzystaniem stepu. Połączenie pracy mięśni ramion i nóg oraz zastosowanie dużej ilości powtórzeń sprzyja wyższej intensywności zajęć.

interwal tabata

Tabata, to intensywny trening interwałowy którego celem jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. Odpowiednio dobrane ćwiczenia mają zadanie angażować jak najwięcej grup mięśniowych. Tabata świetnie wpływa na szybką redukcję tkanki tłuszczowej i efektywnie wpływa na poprawę sylwetki.

ABT & Brzuch

Zajęcia fitness ABT (Abs, Butts, Thighs – czyli mięśnie brzucha, pośladki, uda) z dodatkowym skupieniem na treningu brzucha to kompleksowy trening, który angażuje mięśnie kluczowe dla wzmocnienia i sylwetki. Sesja zazwyczaj rozpoczyna się od rozgrzewki, po której przechodzi się do serii ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha, pośladków i ud. Ćwiczenia te obejmują planki, przysiady, ćwiczenia izolujące mięśnie brzucha i wiele innych, dzięki czemu trening ten koncentruje się na ulepszaniu siły, elastyczności i ogólnej sylwetce. Regularne zajęcia ABT mogą przynieść korzyści w postaci wzmocnienia i wyrzeźbienia tych obszarów ciała.

STRONG NATION

Zajęcia Strong Nation® łączą w sobie zarówno trening funkcjonalny, jak i elementy plyometrii czy treningu cardio, a nawet różnych rodzajów sztuk walki. Dynamiczna zmiana tętna osoby ćwiczącej, czy przejścia z ćwiczeń siłowych na ćwiczenia cardio pozwalają w szybki sposób spalić nawet kilkaset kalorii podczas jednego treningu!

sztangi

Ćwiczenia oparte na sile i wytrzymałości. Celem zajęć jest spalenie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni oraz ogólna poprawa kondycji. Szczególny nacisk kładziony jest na uda pośladki i barki. Fitness ze sztangami przeznaczony jest dla każdej zdrowej osoby, bez względu na poziom zaawansowania.

PŁASKI BRZUCH

Efektem zajęć jest uzyskanie płaskiego brzucha, wąskiej talii i wyprostowanej postawy. Ćwiczenia wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej, składające się z części cardio o średniej intensywności połączone z ćwiczeniami wzmacniającymi mięśnie brzucha oraz mięśnie posturalne także z wykorzystaniem przyborów takich jak stepy, piłki, hantle, rollery.

zumba

Inspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka tworzą niepowtarzalną atmosferę na zajęciach. Rytmy takie jak marenge, salsa, cumbia, reggeton, flamenco, samba, taniec brzucha porywają do zabawy.

stretching

Ćwiczenia rozciągające wszystkie partie mięśniowe, prowadzone przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Poprzez rozciąganie zwiększamy elastyczność mięśni, a tym samym zwiększamy komfort naszego życia oraz przygotowujemy ciało do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Spokojna, klimatyczna muzyka wprowadza nas w stan odprężenia i wyciszenia. Zajęcia polecane dla wszystkich.

zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń z wykorzystaniem piłki rehabilitacyjnej oraz wielu technik terapeutycznych. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

joga vinyasa

Płynne przejścia połączone z oddechem tworzą przestrzeń dla relaksu umysłu podczas gdy ciało rośnie w siłę. Asany nie opierają się na żadnych dogmatach religijnych, są różnorodne w zależności od pomysłu nauczyciela Zrównoważony wysiłek i poprawa koncentracji. Wzmocnienie układu immunologicznego i przypływ pozytywnej energii.

joga vinyasa flow

Łagodniesza forma jogi. Podczas ruchu i wykonywania asan bardzo istotne jest skupienie na wnętrzu i podążanie za wskazówkami płynącymi z ciała. Powolny, spokojny ruch powoduje uwolnienie napięć z ciała, a dzięki temu także rozluźnienie i zwiększenie elastyczności.

Antystres - harmonia/zajęcia z rollerem

Zajęcia Antystres-Harmonia to nie tylko forma aktywności fizycznej, ale też chwila odprężenia i dbania o swoje ciało oraz umysł. Z pewnością pomogą Ci osiągnąć harmonię wewnętrzną i zmniejszyć wpływ stresu na Twoje życie. Zajęcia mają na celu rozciąganie mięśni, masaż tkanek miękkich, poprawę równowagi i stabilności, zwiększenie siły rdzenia, relaksacje umysłu. Nasze zajęcia są elastyczne i mogą być dostosowane do różnych poziomów zaawansowania

KOBIECA JOGA

Te zajęcia to sztuka łączenia różnych sposobów pracy ciałem oraz umysłem. Każde zajęcia rozpoczynają się kręgiem i wyciszeniem. Zgodnie z zasadami kręgu, osoby tworzące krąg tworzą bezpieczna i zaufana przestrzeń, w której można eksplorować swoje wnętrze, odkrywać siebie i nazywać otwarcie co jest dla nas ważne i żywe na dany moment.

Zajęcia stabilizujące/korygujące

Zajęcia stabilizująco-korekcyjne to kompleksowy program treningowy, który łączy w sobie elementy ćwiczeń stabilizujących i korekcyjnych. Ich celem jest poprawa stabilności, siły oraz korekta nieprawidłowych wzorców ruchowych. Te zajęcia skupiają się na wzmocnieniu mięśni głębokich, budowaniu równowagi między różnymi grupami mięśniowymi oraz poprawie postawy ciała. Poprzez kombinację ćwiczeń wzmacniających, stabilizujących i korekcyjnych, tego typu treningi mają za zadanie poprawę zdrowia, wydajności fizycznej oraz redukcję ryzyka kontuzji poprzez zwiększenie stabilności i poprawę ogólnej postawy ciała.

Agnieszka
Grzesik

strona personalna >

Trener

Wioletta
Tryk

strona personalna >

Trener

Ewa
Tymosiewicz–Dymek

strona personalna >

Trener

Małgorzata
Moniewska

strona personalna >

Trener

Agnieszka
Kociszewska

strona personalna >

Trener

Marlena
Pluta

strona personalna >

Trener

Monika
Gąsiorek

strona personalna >

Trener

Joanna
Turkot

strona personalna >

Trener

Piotr
Kołłątaj

strona personalna >

Trener